Att dom så kallade bombexperterna säger att motorn exploderade på grund av ett tekniskt fel.
Ja, visst går man på motorn på alla flygplan av denna storlek. Men om det hade blivit en explosion i motorn så skulle skalet som är passagerarnas golv och ytterskalet varit rejält utåt böjda och vingarna skulle ha suttit kvar. Nu var det inga böjningar på golvet på dom rester som nu finns på foton på nätet. Det enda som är böjt utåt är flygkroppens skal som passagerarnas ben och kropps nivå. Vilket med sunt bondförnuft säger explosion i flygplanet där passagerarna satt.
Eller så måste Airbus 321 över hela världen stoppas för att flyga, om motorn har en felkonstruktion som tydligen bombexperterna tydligen anser för att man säger motorn exploderade. Då kan ju också fler Airbus 321 vara i riskzonen för att ha samma tekniska fel som detta plan hade.
Ja, visst går man på motorn på alla flygplan av denna storlek. Men om det hade blivit en explosion i motorn så skulle skalet som är passagerarnas golv och ytterskalet varit rejält utåt böjda och vingarna skulle ha suttit kvar. Nu var det inga böjningar på golvet på dom rester som nu finns på foton på nätet. Det enda som är böjt utåt är flygkroppens skal som passagerarnas ben och kropps nivå. Vilket med sunt bondförnuft säger explosion i flygplanet där passagerarna satt.
Eller så måste Airbus 321 över hela världen stoppas för att flyga, om motorn har en felkonstruktion som tydligen bombexperterna tydligen anser för att man säger motorn exploderade. Då kan ju också fler Airbus 321 vara i riskzonen för att ha samma tekniska fel som detta plan hade.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar